Wednesday, January 6, 2010

Seyma'nin B-Day Pastasi


Gecen sene sevgili Seyma'nin dogumgunu Ramazan ayindaki bir toplu iftara denk gelince, ben de O'nun icin ozel bir pasta yaptim. Ilk defa icine koymak icin sam fistikli krokan hazirladim. Tabi uzerinden 1 sene gecmesine ragmen hala, krokani hazirlarken celik tencereyle elimi yakisimi aci bir sekilde hatirliyorum. Herseye ragmen, tadi hos bir pasta ortaya cikti ve herseyden de onemlisi Seyma mutlu oldu.


Not:: pastanin kenarlari ev yapimi cikolata bantla kaplidir.



2 comments:

habibe said...

Selam Nihalcigim blogun boyle cok guzel olmus.Yeni yila yeni bir renkle merhaba demissin.Yeni yilda yeni basarilara imza atman dilegi ile.pastan yine cok guzel gorunuyor ellerine saglik.Daha guzelleri ile birlikte olmak dilegi ile...

busra can said...

O gunku pasta herzamankinden daha guzel gelmisti bana. Benim icin ozel bir pasta oldugundandir heralde demistim ama demek yeni birseyler denemistin.
Bu pastanin fotografini ben de saklarim.Cok tesekurler tekrardan guzel yuregin,marifetli ellerin icin.
Bu arada bazen tarif yazmiyorsun. Bu pastalarinin keklerinin hep ayni sekilde hazirlandigi anlamina geliyor degil mi? Sadece suslemesi mi farkli?
Neyse,ellerine saglik tekrardan.
Gorusmek dilegi ile..