Thursday, June 17, 2010

Dr. Zubeyr!


Zubeyr kardesimiz Ph.D derecesini alip doktor oldu, ama sevincimiz yarim kaldi. Cunku Turkiye Merkez bankasindan gelen teklifi kabul etti. Kalbim buruk, kepli ve UNC amblemli bu pastayi, esi Seyma'cigimin siparisi uzerine yaptim. Pastanin kendi yagli krema ile kapli, kepi ve suslemeleri ise seker hamurundan yaptim. Kare bir kartonun  uzerini siyah seker hamuru ilekapladim. Ayagi ise  kalemle cizip, bicakla kestim. Pastanin ici ise limon kremali  ve taze kivi ile tatlandirildi. Kek klasik vanilyali idi. Hepimize afiyet oldu. Simdi Seyma Turkiye'de sevdikleri icin pastalar yapmaya baslayacak. Burdan Kilinc ailesine selamlar.

1 comment:

busra can said...

Turkiyeden okuyorum bu yazini. O gunleri hatirladim, duygulandim simdi. Hepinize kucak dolusu sevgiler.