Friday, June 18, 2010

Hos Geldin Bebis!




Bir bebek pastasi daha: Hulya Pashaogullari'nin 2. ogluslarinin bebek partisi icin yaptim pastayi. Cok lezzetli olmustu. Disini bebek yastigina benzetmeye calistim. O yuzden de bayagi zamanimi aldi. Yastik goruntusunu verebilmek icin, pastanin ust kismini bicakla oydum, seker hamurunu da maket bicagi ile kesip, kesiklerin kenarlarini bicakla hafifce yukselttim. Sonra da simli yemek boyasiyla, dikdortgenleri tek tek fircayla boyadim.
Sekerden bebisi kalipta yapip, sonra gida boyasiyla boyadim. Seker incileri de dikis yerlerinde dugme gibi kullandim.


2 comments:

papilo said...

Nihalcigim, bu guzle pastanla beni yine o guzel gunlere gotudun, uzerinden aslinda cok az zaman gecti ama yine de ben cok ozledim.
Efe'nin pastasi da cidden superdi, cok tesekkurler tum bu guzellikler icin.
Bekliyoruz Ankara'ya en kisa surede...
Sevgilerle
Hulya

cileklipasta said...

Sesini duyduguma cok sevindim. Umarim rahatca yeni evinize yerlesmissinizdir. Efe, Emre beylere ve esine cok selamlar.