Sunday, February 27, 2011

3-D Uc Boyutlu Pastalar

Gokhan Bey'e veda etmek icin duzenlenen piknikte, esi de benden supriz bir pasta siparis etti. Gokhan Bey Turkiye'de biyoloji ogretmenligine baslayacagindan, Biyoloji Kitabi temali pasta pek anlamli oldu. Butun guzel dileklerimiz Gokhan Bey'le. Kek uzerindeki bazi yazilar toksik olmayan kalemlerle yazilip, resimler ise gida boyasi ve fircayla benim tarafimdan cizilip boyandi.


Telefonda siparisi takip eden Aysenur Ozkan'dan Gokhan beyin soy ismini harf harf telaffuz etmesini istedim ki, kekin ustte gordugunuz kisminda soyadini da acik bir sekilde yazayim istedim. Ama oyle bir zor soyismi varki, ben bir turlu telefonda anlayamadim. O yuzden de sadece soy isminin bas harfini yazabildim. 

Kalem, post it, ve kitap ayiraci seker hamurundan yapilmistir.





No comments: