Thursday, January 5, 2012

Mehmet Mert

Uzun zamandir, Turkiye'ye gidis hazirliklari derken ve de yaklasik 2 ayi Turkiye'de gecirince, bloguma yeni resimler, yeni tarifler ekleyememis oldum. Simdi yayinlayacagim pastayi 1 Agustos 2011'de dolduran bir arkadasin bebeginin dogumgunu icin yapmistim. Pasta hem klasik hemde 1 yasa ozel olmali dusuncesi ile yola ciktim. Dikdortgen pastanin uzerine, yine kekten sekil verilmis bir yastik yerlestirtim, ve dekore ettim. ust resimde de, "tusle"lari yaldizla boyarken goruyorsunuz.
Yastigin uzerine seker hamurundan bir battaniye yerlestirdikten sonra, seker hamurundan yapilmis bebek figuru pastamizi tamamlamis oldu.
 Klasik dekorasyonlardan biri de, resimde gordugunuz inciler oldu.
En son olarak, bebisin ismini resim fircasi ve gida boyasi kullanarak, yazdim.
Pastanin 4 bir kosesine de mumlari yerlestirip, pastayi mavi kurdaleyle sarinca, pastamiz hazir hale geldi.
Mutlu Yillar Mehmet Mert
Tabi bu pastayi siparis eden ve her turlu cabayi gosteren anne ve babamizda en basta tesekkuru hakkedenlerden. Sevgili Ozlem ve Hasan daha nice nice yillara Mehmet Mert ile girmeniz dilegiyle...
Nihal





No comments: