Sunday, October 11, 2009

Bir Dogum Gunu Pastasi: "TRILOJI"



En sonunda Canguzel Abla'nin (gecen Ramazan ayi icindeydi), Fahir abinin (Temmuz 11, Neval Beyza ile ayni gun), ve Yekta'nin (onumuzdeki persembe, Ekim 15) dogumgunlerini toplu halde kutlayabildik. Sevki'nin 2 saatlik eve gelmesi ve Seyma-Kenan Gundogdu ciftinin cocuklarinin katilmasiyla ufak bir biraraya gelme oldu. Uzun zamandir hep kultur merkezindeki programlara katildigimizdan, soyle sakince evde misafirlerimizle cay yudumlamak nasip olmamisti takiiii bu cumartesi gunune kadar. Umarim, bundan sonra bu tarz cay tatli muhabbetlerini, evimizde daha sik tekrarlariz. Simdiden cagirilacaklar listesi var, bir de ziyaret edilescekler. Sozu cok uzatmadan, burun resimler diyorum diyorum ama...? Fotograf makinemdeki bir sikintidan dolayi resim cekemedim. Canguzel ablanin iPhone'dan yolladigi resimlerle yetinmek zorundasiniz simdilik, sorry!
Kalp seklinde bembeyaz bir pasta: kenarlarini ise saten kurdale ise seritledim. Inanmayacaksiniz ama, bu pasta kekinin hazir olmasi disinda, kesilmesi, kremalanmasi, muzlarin yerlestirilmesi, seker hamuru ile kaplanip suslenmesiyle sadece 1 saat surdu. Canguzel ablanin fevriligine ve bu ozelliginin pastaya yansimasina veriyorum.

Simdi geleim niye pastaya "Triloji" dedigime: simdi bu 3 kisinin toplu dogumgune atfedidilginden ve ustune onlari simgeleyen 3 tane seker hamurundan uyuyan bebek yerlestirdigimden dolayi. Cicek ise Fatma ablalar bizi ziyaret ettikleri zaman getirdikleri cicek buketinden. Gordugunuz uzere, evdeki hicbirsey israf olmuyor.

No comments: