Tuesday, October 13, 2009

Yadira'nin Dogumgunu Pastasi


Bu gecen yaz, Sevki'nin dukkaninda, Selcuk Bey ve ogullari Ali, Hatip ailesi, Jean ve ailesi, Mahin ile Yadira'nin dogumgununu kutladik. Ben de bu gozyasi seklindeki pastayi "drop flowers" teknigi ile ciceklerle donattiktan sonra, Neval'in hismindan kurtarmaya calistim. Asagidaki resimde ne demek istedigimi anlarsiniz. Ben O'na "hayir, sisss" diyorum, O da bana aynisiyla cevap veriyor. En sonunda aksami yanagimda 2 cirmikla bitirdim :(

Bu da gunun anisina nostalji olsun:

4 comments:

papilo said...

Nihalcigim, bu resimler super olmus, bence sen hep resimleri buyuk boyutta yukle, gozumuz gonlumuz acilsin iyice senin eserlere bakarken!
:)

cileklipasta said...

Begendigine sevindim. Yalniz kucuk yuklediklerim pek secim hakkim degil. Onceden cekilmis resimler ve orjinellleri eski bilgisayarim oldugunden, elimde yok. Bunlari da facebook'tan kopyaladim. Kucuk resimler oradan ve fotoshopla buyutmeye calistigimda da cozunurrlukleri cok kotu oluyor. O yuzden gecmisteki bazi resimler cok kucuk malesef.

habibe said...

selam nihal bu pastanda tipki oburleri gibi gercekten harika gorunuyor eminimki tatida mukemmeldir.Ellerine saglik.Allah sana guc kuvvet versinki daha guzel pastalar yapabilesin ve bizlerin bayramlarda agzimizi tatlandirasin:) habibe

cileklipasta said...

Selamlar Habibe hanim,
Resimlerde gozuktugu gibi, o kadar cok mukemmel degiller. Resimlerdeki golge olayi kotu olan kisimlari ortuyor. Ins ilerleyen zamanlarda daha profesyonelce pasta yaparim. Bizim cocuklarin dugunlerinde, pastalarini yapacak kadar iyilesirim.